Tematyka: Zabawa z wiatrem

 

Poniedziałek 18.05.

“Ja i moi bliscy” – praca plastyczna. Narysuj lub namaluj dowolną techniką ilustrację przedstawiającą sposób okazywania miłości bliskim.

 

Wtorek 19.05.

Kodowanie.

Na czerwono pokoloruj pola: B3, C3, A4, A5, A6, A7, A8, B5, B7, B9, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9, C10, D4, D6, D8, D10, G4, G6, G8, G10, H3, H4, H5, H6, H7, H8, H9, H10, I3, I5, I7, I9, J4, J5, J6, J7, J8

Na szaro pokoloruj: E4, E5, E6, E7, E8, E9, F4, F5, F6, F7,F8,F9

Na czarno: C1, H1, B4,B6, B8, D5, D7, D9, G5, G7, G9, I4, I6, I8

Na fioletowo: D2, E3, F3, G2

 

Środa 20.05.

Zabawy z literami – zapoznanie z wielką i małą litera “ń”.

Rodzic pisze na kartce dużą i małą literę. Dziecko “rysuje” literę palcem w powietrzu i na dywanie, następnie kredką lub flamastrem na kartce. Następnie dziecko wyszukuje wyrazy, w których występuje litera “ń”. Można dać dziecku artykuł w gazecie, aby wyszukało wszystkie litery “ń” i otoczyło pętlą.

 

Czwartek 21.05.

„Rytmy” – zabawa w odtwarzanie rytmów z klocków. Rodzic kładzie klocki obok siebie w różnych kolorach. Zadaniem dziecka jest odtworzenie wzoru. Utrudnieniem będzie zasłonięcie danego wzoru, a dziecko będzie musiało ułożyć z pamięci jak najdłuższy wzór.

 

Piątek 22.05.

Język angielski.

Zachęcam do obejrzenia filmu:

GRUPA CZERWONA – Planowane działania edukacyjne 18.05-22.05
Tagged on: